2013. október 11., péntek

Új fejezet az életemben

Akkor most folytatom a kis történetem...A Skype beszélgetéskor egyeztettünk egy napot, hogy találkozzunk élőben, hogy még jobban meg tudjuk ismerni egymást. Ez megvalósítható volt, hisz egymástól 40 percre laktunk, ami Amerikában nem számít távolságnak. Két napra az első beszélgetésünk után találkoztunk is személyesen. Nagyon izgatottak voltunk.Felvettek Ewingban és elmentünk hozzájuk. Csodaszép gyerkőcök, meseszép ház és környezet és akkor most fog kezdődni az Amerikai Álom, mert én sem hittem a saját szememnek. Mintha ezer éve ismertük volna egymást. Megmutatták a leendő szobám, egy különálló lakrészem lett, saját szoba, nappali, fürdőszoba, konyha és bár. Hihetetlen, de igaz! Elmentünk együtt vacsorázni aznap este, és már alig vártuk, hogy egy új fejezet elkezdődjön mindannyiuk életében.
Azon a hétvégén már oda is költöztem hozzájuk, az események eszméletlenül gyorsak voltak. Egy hétfői napon Skype beszélgetés, szerdán első személyes találkozó és szombaton már ott is költöztem. Szerencsére ismerős voltam a környéken, és olyan jó érzés volt visszatérni a jól megszokott és megszeretett Dél Jersey-be.
A gyerkőcök 9-től 3-ig suliban vannak, így egész délelőtt szabad vagyok, ilyenkor szoktam konditerembe járni barátokkal, vagy kitalálunk valami jó kis programot. Esténként vacsorát főzünk együtt, mint egy igazi család. Már csináltam magyaros ételeket és imádta mindenki. Így is lehet élni?
Immáron 2 hete vagyok az új családommal, akiket imádok. Tudod mi a legjobb? Amikor nem számolod az órákat, hogy még hány órát kell dolgoznod azon a napon. Amikor „dolgozom” akkor sem érzem, úgy, hogy dolgoznék, mert családi programokat csinálunk, amit mindenki élvez. Egyik nap elmentünk New York City-be, Isteni jó napunk volt, vagy foci meccsre megyünk, Philadelphiába, étterembe vagy parkokba.
Imádok vezetni, és van saját kocsim, amivel bármerre mehetek, sok Au Pair-nek van autója, de távolra nem használhatja, én bármikor. Még egy nagyon jó dolog, nincs megszabva, hogy mikor kell hazaérnem. Az előző családnál este 10 órára haza kellett érnem hétköznap, vagy ha másnak dolgoztam. Nem 7 éves vagyok, hogy takarodóm legyen! 
Az egy hetes évfordulóra kaptam egy hatalmas virágcsokrot a családtól, annyira jól esett! Egy-két képellek illusztrálom a boldogságom! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése