2013. október 29., kedd

Élménnyel teli hétvége

Az utolsó hétvégét Októberben nagyon mozgalmasan töltöttem és rengeteg új élményben volt részem. Szombaton reggel Samantha foci meccse után mentünk Philadelphiába és ott voltunk egész nap, császkáltunk a városban, majd késő délután ahogy hazaértünk én elkezdem készülődni, mert a barátommal mentünk Atlantic City-be. A családomtól kaptam két jegyet Bernard Hopkins box meccsére. Életemben először voltam box meccsen és Mike is, a barátom. A legjobb helyre szólt a jegyünk, szinte az első sorba. Hatalmas élmény volt, mivel Bernardot már személyesen is volt szerencsém megismerni, Fill, az apukám által, így még nagyobb lelkesedéssel szorítottam neki, természetesen nyert. A mérkőzés után Mike-al még maradtunk AC-ben és egy nagyot buliztunk.




Reggel 8 körül értünk haza és rohantam haza elkészülődni, mert a családommal indultunk Staten Islandra egy nagy party-ra. Megismertem még több családot, akik közel állnak hozzájuk, barátokat, ismerősöket, kollégákat. Milyen kicsi a világ, de ki volt még ott a party-n?! Bernard Hopkins!
Egyébként most voltam először Staten Island-on, szóval ebben a hónapban két új helyet is sikerült felfedeznem.
A party egy felejthetetlen élmény volt.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése